barnsligt

Kläder och prylar till kidsen

Veckans märke: Katvig

88483-70
Idag är det premiär för nya kategorin, Veckans barnmärke. Tillsammans med ett collage kommer jag  att posta info och återförsäljare utav det aktuella märket. Tips om coola varumärken för barn mottages tacksamt per mail!!

Först ut är danska Katvig som på kort tid etablerat sig med sin coola retrodesign. Grundarna Kathrine och Vigga möttes på en mammaträff i Köpenhamn och smidde snabbt sina planer. Katvig syns rätt mycket både på stan och på webben. Jag gillar det enkla, färgglada och framförallt, jag gillar kvalitén som är superbra.

Vi säljer Katvig:
Freshmilk
Matadorkids
Funkybaby
Babyclothes&Stuff
LillaMirakel

Bilder: Funkybaby, Katvig, Freshmilk Montage: Barnsligt

Kommentarer
Postat av: Linda Lej

Katvig är ett helt underbart klädmärke, vilket affärskoncept! De omsätter hur mycket som helst!

De inspirerade mig att starta mitt klädmärke!

2006-08-25 @ 21:24:42
URL: http://lindalej.wordpress.com/
Postat av: MammaMia

Hej Linda! Det kan jag förstå. De är mycket inspirerande!

2006-08-26 @ 07:23:26
URL: http://barnsligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0