barnsligt

Kläder och prylar till kidsen

I Love Sale


88483-40
Har suktat efter de där leopardtightsen från Oh Baby London länge nu, så när REAN kom till Freshmilk klickade jag hem de glammrockiga tightsen illa kvickt. En uuundebar body från Stardust med texten True love mum and dad  följde även den med i shoppingkorgen. Jag valde grön framför den rosa som är på bilden. Freshmilk levererar inom 2dagar (om det inte är semesterstängt som nu), bara en sån sak! Långa leveranstider är annars en utav webshoppingens baksidor.

UP-DATE!!! Kläderna damp ner idag och dom är fantastiska! Leopardtightsen är Såå söta! Freshmilk rekommenderas varmt: smidigt, snabbt och framförallt snygga plagg direkt hem i brevlådan. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Nina

Underbara leopardtights, det måste jag shoppa till min dotter : )! Härligt med REA... Freshmilk hade mycket fint!! Tack för tipset!

2006-07-24 @ 18:35:05
URL: http://unikdesign.blogg.se
Postat av: Maria

Nina: Ja, visst är dom underbara!

2006-07-25 @ 08:36:26
URL: http://barnsligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0