barnsligt

Kläder och prylar till kidsen

Spiderman over and out

Innan kidsen hörde man talas om olika stadier som trotsåldern, kiss&bajs åldern osv. Varför sa ingen något om SPIDERMAN ÅLDERN?? Jag har rensat i Midimans garderob idag och insåg till min fasa att vi faktiskt har:
5st SPIDERMAN T-shirts
ex antal SPIDERMAN kalsonger
ex antal SPIDERMAN strumpor
2st SPIDERMAN pyamasar
1st SPIDERMAN vinterjacka med tillhörande termobyxor
2st SPIDERMAN set om mössa, vantar och halsduk
2st SPIDERMAN kepsar
1par SPIDERMAN sandaler
1par SPIDERMAN sneakers
1par SPIDERMAN gummistövlar
1par SPIDERMAN badshorts

Det har varit åtskilliga dagar då Midiman vägrat att ha annat än SPIDERMAN på sig. Och då menar jag VÄGRAT. Som tur är börjar SPIDERMAN ÅLDERN dra sig mot sitt slut, för vem vill ha ett barn som är en vandrande reklampelare för en Marvel film? Inte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0