barnsligt

Kläder och prylar till kidsen

Rosa drömmar

88483-153
Om jag varit liten flicka igen hade jag önskat dessa saker till mitt flickrum som på det tidiga 80-talet självklart gick i den rosa färgens tecken.
Astrids mamma tipsade igår om Playstations pink edition som väcker mer än rimligt ha-begär hos mig.
Modernseed har de söta Toki doki wallisarna i form av döskalle hjärtan.
Klara färdiga lek har det fina slottet i hårdpapp som man färglägger själv. Endast 125kr.
Klara färdiga lek har gympa påsarnas Rolls-royce. En dröm i rosa.
Rattle-n-roll poster med personlig födelsedata. En återkommande favorit här på Barnsligt.

Trevlig fredag på er alla!

Kommentarer
Postat av: LoX

Vår dotter skulle vara benägen att hålla med dig i dina drömmar. Själv har jag inte lika samma förkärlek för rosa utan håller mig på behörigt avstånd (förutom i rosa bandets- tider förstås). :-)

2006-10-13 @ 19:59:02
URL: http://lo.blogg.se
Postat av: Helena

Här är det rosa för hela slanten för Astrid, och det är helt ok för mig om hon vill vara prinsessa eller fe hela dagarna för då får även jag lite rosa i min annars vita, röda och blå värld! Jag gillar de där tavlorna från rattle`n rock de är ursöta! :)

Trevlig Fredag även till dig!

2006-10-13 @ 22:42:19
URL: http://astridsmamma.blogsome.com/
Postat av: MammaMia

Jag antar att jag lite saknar en dotter som naturligt tar in en massa rosa saker i vardagen... Här hemma kännes det som om man måste smyga in rosa till killarna och en rosa gympa-påse är liksom inte att tänka på ;)

LoX: Rosa bandet skulle ju självklart vart med i Rosa-listan, att jag inte tänkte på det!

Helena: Vad härligt att ha en liten prinsessa i rosa där hemma :)! Tavlorna är verkligen ursöta, de går ju att få i blått också ;)...

2006-10-13 @ 23:32:55
URL: http://barnsligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0