barnsligt

Kläder och prylar till kidsen

Birka baby nyöppnar

88483-111

Birka baby är "FUNKY FASHION FOR FUNKY LITTLE PEOPLE" som de själva uttrycker det på hemsidan och idag har det varit nyöppning för deras webshop. Där finns flera spännande nyheter och extra roligt nyhetsvärde var det i baby accessoarerna. Bra presenter till en nyfödd är armbandet i skinn från Nyström Sthlm eller halsbandet med namnbricka från Daylon eller varför inte ett par randiga hängslen för att hålla byxorna på plats.

På klädsidan finns nyheter såsom coola babybodysarna från Egg&Avocado, snyggaste babyjeansen i 70-tals stuk från Minirodini och nya märket  Wonju som gör fina bodysar och babyfiltar med stjärnor. Mer nyheter är dessutom på väg in.


Kommentarer
Postat av: Helena

Birka Baby med fina egg&avocado, åhh så jag önskar mig en tjock plånbok nu. Men å andra sidan gläds jag mycket åt shopen fylld med tittgodis :)

2006-09-20 @ 22:53:38
URL: http://astridsmamma.blogsome.com/
Postat av: MammaMia

Helena: Mmmm, rätt dyrt. Det blir mest tittgodis för mig också :( fast det är rätt ok det också :)!

2006-09-20 @ 23:34:07
URL: http://barnsligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0