barnsligt

Kläder och prylar till kidsen

Året som gick...

88483-254
Barnsliga-familjen utser här årets absoluta materiella favoriter.
Vill du låna listan är det fritt fram!

Årets barnmärke? 
Moonkidswear för deras underbara kollektion med skönt retro inspirerade barnkläder.

Årets överaskning?
Frihet efter nattning för småbarnsföräldrar - en elektronisk Babyvakt! Nu rör vi oss överallt i
och utanför huset utan att behöva gå och titta till den sussande Minimannen  i onödan
(som gärna vaknar i tid och otid...).

Årets makeover?
Anrika företaget Brio satsade på design, vi jublade och shoppade loss.

Årets coolaste företag? 
Bosieboo - från föräldrar till föräldrar. Hjälpmedel för småbarnsföräldrar i snygg förpackning!
Vi köpte ett avståndslarm och blev lugnare.

Årets samarbete? 
La redoute tar in Sonia Rykiel för att göra en kollektion barnkläder. Succé!

Årets nykomling?
Tidningen  Family living. Som bostadsknarkande barnfamilj fast i renoveringsträsket
är detta en tidning som vi inte visste vi saknat förrän den helt plötsligt bara låg där i
tidningshyllan och talade till OSS.

Kommentarer
Postat av: Lotten

Hejhej! Aaah, massa spännande inlägg som jag har missat. Jag har pausat fran det mesta. Men nu är jag pa gang igen tack vare ditt trevliga inlägg! Ha en jättebra dag! :)

2007-01-03 @ 08:58:16
URL: http://cmig.blogg.se
Postat av: Minks

Det var inga dåliga favoriter det inte :) Family Living ja, även om jag inte är heeelt betagen då jag fortfarande kan tycka att det stundtals är lite för mkt inbördesbeundran i "gänget" och de ofta visar sina egna hus osv...Fast äh jag är väl bara avis *g*

Moonkidswear jaaaaaaaaaaaa :)

Finns det någon maskin som får barn att sova längre på mornarna också så köper jag direkt, osett!

Sonia Rykiel-halsduken köpte jag till mig själv hehe
//M

2007-01-03 @ 10:35:35
URL: http://minks.wordpress.com
Postat av: Helena

Mycket trevlig samanfattning av året som gått, Bosieboo är favvis även här! Kanske måste låna den listan tror jag, dax att lägga pannan i djupa väck!;)

2007-01-03 @ 21:45:24
URL: http://astridsmamma.blogsome.com/
Postat av: MammaMia

Lotten:
Alla behöver en paus ibland! Hoppas du har haft det bra på ledigheten och att du nu är tillbaks med nya friska krafter. Ska omdelbart bege mig till din blogg :)!!

Minks:
Håller med där om inbördes-beundran, jag tror att det kan bero på att de inte gör så mycket research för att hitta helt-vanliga familjer (som också har trevliga inspirerande hem och inte bor i sthlm och Inte jobbar med media på något sätt) det är ganska enkelt att skriva om någon som man känner/känner till och dessutom bor på behörigt avstånd. Jag är jätte-jätte avis på alla
fina, inspirerande familjer i Family living men jag tycker det är lite tjusningen, att bli avis som ofta är lika med att "bli inspirerad"...

Vi kanske kan fråga Bosieboo om de kan uppfinna en sådan maskin för jag är också spekulant!!!

Helena:
Det var svårt att välja ut några få favoriter utav så många favoriter...men det ska bli kul att läsa din lista :)!

Go natt på er!

2007-01-03 @ 22:41:08
URL: http://barnsligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0