barnsligt

Kläder och prylar till kidsen

AYA - Japanska leksaker


88483-63
AYA är webshoppen för dig som älskar Japanska leksaker och designleksaker. Här finns Blythe dockor, Devilrobots, Gundam, Panda-Z, Keroro Gunso, Bearbrick och Gloomy bear och tusen andra sköna figurer. Enligt hemsidan skickas varorna inom 1-4dgr såvida dom finns på lager. Fraktkostnaden är endast 20kr om man väljer att förskottsbetala. Man kan även betala mot postföskott men då kostar frakten 50kr.
Jag kan bara inte surfa mig mätt på denna webshop. Här måste shoppas!

UP-DATE 060819!!! Nu har jag shoppat söta Hellcatz mjukisarna på bilden och en Blythefigur i blindbox. Ett sant fredagsnöje för Barnsligamamman.

UP-DATE 060823!! Hellcatz mjukisarna och Blythfiguren är här och dom är underbara. Jag shoppade, förskottsbetalade och 3dgr senare hade jag paketet vid min dörr för 20kr i fraktkostnad. Supersmidigt!

Kommentarer
Postat av: catya

jag gillar hell-catz figurerna, så söta : )

2006-08-18 @ 09:47:39
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: Maria

Hej Catya, Ja visst är dom underbara!

2006-08-18 @ 09:53:05
URL: http://barnsligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0