barnsligt

Kläder och prylar till kidsen

Veckans webshop: Inreda

88483-180
Inreda är säkerligen ingen nyhet för de flesta utav er eftersom det här och var
bloggas flitigt om nätbutiken, senast idag hos Helena.
Tycker ändå att utmärkta allt-iallo-nätbutiken förtjänar att få vara Veckans webshop
här på Barnsligt. Här kan jag shoppa hur mycket som helst och i stundande
juletider kommer Inreda vara min hjälp för ostressiga julklappsinköp.

En utav de senaste nyheterna är kitet som gör det möjligt att gjuta av sin
gravidmage. Det tycker jag är ett roligt sätt att bevara minnet av sin graviditet, om
man nu vill bevara de minnet...

Kommentarer
Postat av: Helena

Som sagt det är trevligt med allt -i -allo butiker på nätet, idag blev det lite shopping på nämda butik bland annat en plåtburk som finns med i collaget samt lite porslin från Rice och flaggor till Astrids födelsedagskalas!:)

2006-11-05 @ 22:56:56
URL: http://astridsmamma.blogsome.com/
Postat av: MammaMia

Helena: Åh, då har du en riktigt rolig leverans att se fram emot i veckan :)! Jag har inte själv handlat på Inreda men det kommer bli inom kort, jag är super laddad på plåtburkarna som jag vill ha själv men som också är en bra julklapp!

2006-11-05 @ 23:25:52
URL: http://barnsligt.blogg.se/
Postat av: jess

Jag gjorde gravidmageavgjutning med Dante och jag o Mange har nog aldrig skrattat så mycket - jag fick massor av sammandragningar helt plötsligt så gipset höll på att trilla av när magen krympte men det blev mycket fint till slut! Lägg till att det var 30 grader varmt också när vi höll på och kladdade med allt gips :)

2006-11-06 @ 08:20:35
URL: http://binks2.blogg.se
Postat av: MammaMia

Jess: Det låter sjukt roligt och kanske är det minnet från just det tillfället som gör det speciellt. Önskar jag hade kommit på det själv. har knappt ett enda kort på magen och det är lite sorgligt :(

2006-11-06 @ 13:09:44
URL: http://barnsligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0