barnsligt

Kläder och prylar till kidsen

Vill ha

88483-91

Jag är så gott som pank och det är tråkigt när det finns så mycket man vill ha. Jag kan verkligen INTE, INTE, INTE shoppa mer denna månad. Att göra en lista över cravings känns alltid lite bättre....

♥Miniman vill ha skateboard. Klart han ska ha en från Hysteric mini....
♥Dessa wallies från Blikwallies har jag skrivit om tidigare och min kärlek är total. Vill helt enkelt HA, HA,Ha, Ha, ha...
♥Längtar efter nästa nummer utav min nya favorit tidning, Family living. En prenumeration är ett (ganska iaf) säkert sätt att få kommande utgåva lite tidgare än butikerna.
♥Nya printet från Minirodini föreställer elgitarrer.Cute!
Fooey kommer till Sverige och jag kan knappt vänta tills Birkababy öppnar sin webshop igen och visar sina t-shirts från märket som utlovat. Genom lite googlande om Fooey hittade jag till Gucce webshop som även dom inväntar leverans.

Oh, nu känns det lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0