barnsligt

Kläder och prylar till kidsen

Äntligen high-tech i barnkammaren!

88483-50
Jag gillar tekniska prylar som inte kostar skjortan, som underlättar min vardag och framförallt, jag gillar tanken på att slippa oroas över huruvida 4-åringen kommer rymma inne på stormarknaden eller inte. På så vis kom jag in på  Bosieboos  hemsida. Tänk er ett teknikföretag som står på alla barnföräldrars sida och som dessutom har vett på att göra snygga grejjer.  Vad sägs om...
♥Avståndslarm för 495kr: Alarmet ljuder och blinkar om ditt barn kommer för långt bort ifrån dig. Användbart i ett köpcentrum, i större parker med mycket folk eller i den egna trädgården. Vill ha!
♥Babyvakt för 1595kr: Med LCD skärm ger den dig möjlighet att se de söta då du befinner dig i ett annat rum. Kameran har infrarött ljus som ger bra bild även i ett mörkt rum.
♥Feberövervakare 445kr: Övervakar ditt barns feber utan att du behöver vara i samma rum hela tiden. Du fäster en liten givare på ditt barn och kan sedan läsa av temperaturen på en mottagare som du kan bära med dig. Kanske inte livsnödvändigt men visst är det en fantastisk pryl!?
♥UV-varnare 225kr: Du ställer in vilket solskydd du smörjt in barnet med. Sen får du en fingervisning om hur länge sötisen kan stanna i solen utan risk för att bränna sig. Himla smart!

Bilder & källa: Bosieboo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0