barnsligt

Kläder och prylar till kidsen

Barnsligt Vill Ha

88483-65

Klart man hakar på W's utmaning!

1. Kojjan Nido från Magis finns att köpa på pid. Alldeles för dyr för vår familj men drömma går ju.
2. Avståndslarm från  Bosieboo. Skulle vara väldigt användbart när man släpper ut sin rymningsbenägna 4-åring i trädgården.
3. Midiman ska ha en fin vinterjacka. Jag har fått hans godkännade på den här fina jackan från Liten butik.
4. Veckans webshop AYA har dessa fina Hellcatz mjukisar som jag SKA köpa till mina killar (eller till mig själv;)).
5. Hemma hos oss håller vi just nu på att göra om i barnrummen och den här mattan från Design by Hzl skulle verkligen passa i Midimans rum.

Kommentarer
Postat av: från hannahsthlm

Hi hi..vilken söt jacka=)! Sån skulle Lilla-e ha;)!

2006-08-20 @ 00:04:27
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: Maria

HannaSthlm: Ja, jag tycker den är jättefin. Särskilt trycket på ryggen som inte framgår utav bilden...Ska beställa den imorgon. Yeah, mission-hitta-vinterjacka avklarat. Nu ska jag till din blogg och svara på frågor ;)!

2006-08-20 @ 01:10:53
URL: http://barnsligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0