barnsligt

Kläder och prylar till kidsen

Nya kärror

88483-137
När vi för 5år sedan skulle köpa barnvagn till Midiman fanns det i princip bara ett krav från min sida: Den skulle vara svart. Jag hade sett mig mätt på alla färgglada vagnar på stan som dessutom ofta hade foder med nallebjörns mönster. Uäck tyckte jag om det. Vi hittade till slut en joggingvagn, den var inte bra, den var inte praktisk, den var inte speciellt snygg men den var SVART.

Nu verkar det som den svarta, sportiga barnvagnstrenden som jag hakade på för 5år sedan svängt över åt motsatt håll. NU är det färgglatt och gärna stabilt, 4-hjuligt och 70-tals retro som gäller. Kändisfavoriten Bugaboo uppdaterar sig med en knalligt rosa vagn som garanterat kommer synas på gatorna.

Hemsidor: Bugaboo Emmaljunga Brio
Återförsäljare:  Babyland Babyproffsen Bonti

Kommentarer
Postat av: Helena

Så tråkig jag är nu, men om jag får ett barn till i framtiden då är vagnen för mig en svart Bugaboo. Jag prov drog en i helgen och ack så smidig den var! :)

2006-10-02 @ 22:44:05
URL: http://astridsmamma.blogsome.com/
Postat av: Nina

Du nämner foder med nallebjörnsmönster....det är nog det värsta jag vet! Nä stilrent ska det vara. Har själv en svart Urban Jungle...smidig och helt ok!

2006-10-02 @ 22:57:31
URL: http://unikdesign.blogg.se
Postat av: Linda Lej

Men, men, men...den vita är ju så retro och underbart vit och härlig! Sen att det blir en miljard fläckar får man väl leva med. ;-)

2006-10-02 @ 23:11:39
URL: http://lindalej.wordpress.com
Postat av: MammaMia

helena: Nej, du är inte alls tråkig. Jag tror faktiskt de flesta kör svart fortfarande...Jag hade gjort det om jag köpt nytt nu.
Nina: Visst är det gräsligt med nallebjörnar. Jag är också inne på stilrent!
Linda Lej: Ja, verkligen retro!! Fläckar kan man leva med precis som du skriver :)

2006-10-02 @ 23:22:12
URL: http://barnsligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0