barnsligt

Kläder och prylar till kidsen

Rockstar baby

88483-141

Det var väl ganska otippat att pensionerade rockarna Jon Bon Jovi och Tico Torres skulle göra en linje med nappar, nappflaskor och napphållare!? Jag hade sett de coola Rockstar baby nappflaskorna på diverse mamma-träffar men det var inte förrän jag gjorde ett besök på Babyshop som jag insåg vilka som låg bakom produkterna. I USA kan man dessutom köpa sig en Rockstar baby barnvagn och faktum är att de ser riktigt schyssta ut. Själv ska jag börja med att klicka hem en nappflaska för att fira att vi börjat med välling. Rock-on!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag bloggade om deras vagnar för ett tag sedan och måste erkänna att jag blev mycket förtjust. En snygg vagn som är genomtänkt till tusen samt att den vunnit pris i säkerhet, det är Rock `n Roll det med! :)

2006-10-04 @ 13:14:42
URL: http://astridsmamma.blogsome.com/
Postat av: ROOMSERVICE

Vad coolt, det är många stars som måste dryga ut kassan nu när plattorna inte drar in lika mycket pengar som förr...

2006-10-04 @ 15:19:24
URL: http://roomservice.blogg.se
Postat av: MammaMia

Helena: Jag missade ditt inlägg om de rockande vagnarna. Upptäckte ju din underbara blogg lite väl sent... Nu är du en klar favorit!! Det är ju helt fantastiskt att de vunnit pris för säkerheten, sånt går jag på om det är i kombination med ett snyggt utseende då förstås :)!

Roomie: Ja, ha-ha...nej, för vem lyssnar på Jon Bon Jovi nu för tiden??

2006-10-04 @ 22:23:36
URL: http://barnsligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0