barnsligt

Kläder och prylar till kidsen

Baby version rock

88483-263
Utav de rockiga barnkläder som finns är det Baby version Rock som rockar
fetast! Designern bakom det franska märket, som för nuvarande huserar i
Barcelona är Mamman Murielle Cohen.

När Murielle födde sonen Sacha år 2003 blev hon besviken på de barnkläderna
som fanns på marknaden, hon sökte något som hade lite mer attityd. Hon tog
saken i egna händer och sydde och tryckte egna kläder till sonen. Det var från
början inte alls tänkt att det skulle bli en kollektion som skulle säljas vidare men
responsen på sonens kläder var över förväntan och det var så BVR blev till.

Kläderna är tillverkade utav vintage plagg som är tvättade, behandlade, printade
och dekorerade för rätt  BVR stuk.

Baby version Rock finns hos:

♥ Birkababy Göteborg och Stockholm
LeshopSthlm
♥Kidding i Åre
♥Butik47 i Kristianstad

Kommentarer
Postat av: Minks

Nä nu får jag dåligt samvete igen....

När August döptes fick han en jättecool tröja från Baby Version Rock. När jag skulle sätta på den för första gången ser jag att en tryckknapp är trasig.. En present... som jag inte vet var den är köpt... tryckknapp... ja som ni kan räkna ut så förblev den trasig.. och oanvänd (jag=grymt ohändig) jag sörjer!! Snyft. Den finns kvar i ägon, men.. fortfarande trasig!
//M

2007-01-13 @ 17:46:56
URL: http://minks.wordpress.com
Postat av: MammaMia

Det var den bästa och coolaste dop presenten jag hört talas om!!

Om det inte skulle bli fler småbebisar...hos er så kanske du kunde sälja den dyrt på Tradera och köpa en ny i August storlek :)!

2007-01-14 @ 07:35:52
URL: http://barnsligt.blogg.se/
Postat av: Minks

ja jo... men den ÄR ju trasig! knappelände....

Och ja förresten, visst var det en cool present. Kom från pappans 22 åriga kusin :)
//M

2007-01-14 @ 20:31:36
URL: http://minks.wordpress.com
Postat av: MammaMia

ja...du får nog llämna iin den på reparation först...men sedan!

En 22-årig kusin är alltså något alla borde ha i sin släkt!

2007-01-16 @ 07:31:20
URL: http://barnsligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0